Była już wkładka do kominka od KFC, która pachniała, jak smażony kurczak, a teraz przyszedł czas na świeczki o zapachu wołowiny, sera czy też cebuli. Z okazji 50. urodzin kultowego już burgera McRoyala – znanego też jako Quarter Pounder – sieć McDonald’s postanowiła wprowadzić do sprzedaży świeczki, które pachną, jak składniki znajdujące się w słynnej potrawie marki.
Zobacz również
W ramach nietypowej akcji McDonald’s stworzył także kalendarze, koszulki, zawieszki oraz naklejki nawiązujące do słynnego McRoyala. Produkty można zakupić na tej stronie.
Świeczki niestety wyprzedały się w ekspresowym tempie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z cyklu niekonwencjonalnych produktów oferowanych przez sieci fast foodowe – niedawno KFC zaprezentowało buty, które zdobi motyw słynnych skrzydełek kurczaka. Powstały one we współpracy z marką Crocs, a ich premiera odbyła się podczas nowojorskiego tygodnia mody.
PS2
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.