McDonald’s wprowadza świece o zapachu wołowiny, sera oraz ogórków

McDonald’s wprowadza świece o zapachu wołowiny, sera oraz ogórków
Z okazji 50. urodzin flagowego produktu sieci McDonald’s, czyli McRoyala, marka postanowiła wprowadzić do sprzedaży świeczki o zapachu produktów, które znajdują się w burgerze.
O autorze
1 min czytania 2020-02-24

Była już wkładka do kominka od KFC, która pachniała, jak smażony kurczak, a teraz przyszedł czas na świeczki o zapachu wołowiny, sera czy też cebuli. Z okazji 50. urodzin kultowego już burgera McRoyala – znanego też jako Quarter Pounder – sieć McDonald’s postanowiła wprowadzić do sprzedaży świeczki, które pachną, jak składniki znajdujące się w słynnej potrawie marki.

W ramach nietypowej akcji McDonald’s stworzył także kalendarze, koszulki, zawieszki oraz naklejki nawiązujące do słynnego McRoyala. Produkty można zakupić na tej stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Świeczki niestety wyprzedały się w ekspresowym tempie. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z cyklu niekonwencjonalnych produktów oferowanych przez sieci fast foodowe – niedawno KFC zaprezentowało buty, które zdobi motyw słynnych skrzydełek kurczaka. Powstały one we współpracy z marką Crocs, a ich premiera odbyła się podczas nowojorskiego tygodnia mody.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.