Karolina Kijak to kolejna polska artystka, która już ma na swoim koncie międzynarodową współpracę ze znaną marką – pod koniec stycznia br. informowaliśmy o wspólnym projekcie Marc Jacobs Fragrances z ilustratorką Karoliną Pawelczyk, w ramach której powstała seria barwnych grafik, promujących zapach brandu – Daisy Daze. Wcześniej zaś dla francuskiego domu mody Hermès projekty stworzyli Anna Glik oraz Jan Bajtlik.
Teraz grafiki polskiej ilustratorki Karoliny Kijak zdobią ubrania z nowej, wiosennej kolekcji marki H&M dla najmłodszych. Artystka stworzyła serię akwarelowych ilustracji, przedstawiających podobizny zwierząt, takich jak m.in. żyrafa, rekin, flaming czy też gepard.
Zobacz również
Grafiki pojawią się na ubraniach, a także akcesoriach z kolekcji dla dzieci, która wejdzie do sklepów H&M już 5 marca br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.
PS2
Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.