Akcję #IStayHomeFor zapoczątkował Kevin Bacon, publikując na swoim Facebooku film, w którym powiedział kilka słów na temat inicjatywy. W tym samym czasie aktor trzymał w rękach małą tabliczkę z hasłem kampanii oraz imieniem i nazwiskiem swojej żony – w ten sposób Bacon pokazał, że w obliczu panującej epidemii koronawirusa postanowił pozostać w domu dla swojej ukochanej, aby nie narażać ani siebie, ani jej na zarażenie wirusem.
Inicjatywa #IStayHomeFor jest wspólnym projektem amerykańskiego aktora i agencji McCann, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do nie opuszczania swoich domów jeżeli nie ma takiej potrzeby. W kampanię zaangażowały się już takie osobistości, jak np. David Beckham czy też Elton John.
Zobacz również
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Już ponad 60 topowych influencerów zaangażowało się w akcję #KoronaCizGłowyNieSpadnie, zainicjowaną przez grupę LTTM. Jej celem jest zachęcanie wszystkich do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z ogłoszonym stanem pandemii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Od kilku dni w internecie coraz popularniejsza staje się akcja #zostanwdomu, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do pozostania w swoich czterech kątach z powodu panującej epidemii koronawirusa. Swoje zaangażowanie w inicjatywę pokazały także liczne organizacje pozarządowe. W jaki sposób?
PS3
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.