Magda Gessler otworzyła sklep internetowy ze „smakołykami, które pamięta z dzieciństwa”

Magda Gessler otworzyła sklep internetowy ze „smakołykami, które pamięta z dzieciństwa”
Znana restauratorka otworzyła sklep internetowy Schronisko Smaków Magdy Gessler. Znajdziemy tam smakołyki, które osobistość telewizyjna pamięta z dzieciństwa, czyli m.in. przetwory, naturalnie wędzone mięsa, miody czy świeże pieczywo.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

Schronisko Smaków Magdy Gessler to nowy sklep internetowy popularnej restauratorki, w którym znajdziemy specjały konserwowane jedynie w sposób naturalny – przez sterylizację, gotowanie czy wędzenie. Jak przyznała Magda Gessler w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle, przez 10 lat prowadzenia programu „Kuchenne rewolucje” nieustannie walczyła z chemią spożywczą i szkodliwymi konserwantami. Otwarcie sklepu jest więc owocem jej dotychczasowych działań. 

W Schronisku Smaków znajdziemy jedynie starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości produkty, takie jak np. przetwory, naturalnie wędzone mięsa, miody czy świeże pieczywo. Co więcej, jak zapewnia restauratorka – przysmaki dostępne w sklepie internetowym powstają w górach, dzięki czemu nie mają kontaktu ze smogiem i zanieczyszczeniami znajdującymi się w miejskim powietrzu.

– Dawniej ludzie w sposób nadzwyczajny pochylali się nad jedzeniem. Mieli czas, by przykładać się do jego wykonywania. Starali się nie ze względu na możliwość zarobku, ale z powodu jakości i miłości do bliskich. To właśnie chcę powtarzać, by ludzie, którzy ciężko pracują mieli przyjemność otworzenia słoika, na przykład z świeżą konfiturą z malin – tłumaczy Magda Gessler w rozmowie z Newserią Lifestyle. 

Jak podkreśla restauratorka, produkty są wytwarzane na bieżąco i dostarczane klientom w krótkim czasie, co gwarantuje świeżość.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, pod lupę Magdy Gessler trafiła więzienna kuchnia Galiny „Red” Reznikov. Jak oceniła ona serwowane potrawy i jakich rad udzieliła?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W 2017 roku restauratorka wystąpiła w kampanii reklamowej Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm, która stworzona została przez ING Bank Śląski. W spocie Magda Gessler tłumaczyła, dlaczego tak naprawdę  nie smakował jej gulasz.