Schronisko Smaków Magdy Gessler to nowy sklep internetowy popularnej restauratorki, w którym znajdziemy specjały konserwowane jedynie w sposób naturalny – przez sterylizację, gotowanie czy wędzenie. Jak przyznała Magda Gessler w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle, przez 10 lat prowadzenia programu „Kuchenne rewolucje” nieustannie walczyła z chemią spożywczą i szkodliwymi konserwantami. Otwarcie sklepu jest więc owocem jej dotychczasowych działań.
W Schronisku Smaków znajdziemy jedynie starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości produkty, takie jak np. przetwory, naturalnie wędzone mięsa, miody czy świeże pieczywo. Co więcej, jak zapewnia restauratorka – przysmaki dostępne w sklepie internetowym powstają w górach, dzięki czemu nie mają kontaktu ze smogiem i zanieczyszczeniami znajdującymi się w miejskim powietrzu.
Zobacz również
– Dawniej ludzie w sposób nadzwyczajny pochylali się nad jedzeniem. Mieli czas, by przykładać się do jego wykonywania. Starali się nie ze względu na możliwość zarobku, ale z powodu jakości i miłości do bliskich. To właśnie chcę powtarzać, by ludzie, którzy ciężko pracują mieli przyjemność otworzenia słoika, na przykład z świeżą konfiturą z malin – tłumaczy Magda Gessler w rozmowie z Newserią Lifestyle.
Jak podkreśla restauratorka, produkty są wytwarzane na bieżąco i dostarczane klientom w krótkim czasie, co gwarantuje świeżość.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, pod lupę Magdy Gessler trafiła więzienna kuchnia Galiny „Red” Reznikov. Jak oceniła ona serwowane potrawy i jakich rad udzieliła?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W 2017 roku restauratorka wystąpiła w kampanii reklamowej Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm, która stworzona została przez ING Bank Śląski. W spocie Magda Gessler tłumaczyła, dlaczego tak naprawdę nie smakował jej gulasz.