Branża gamingowa niewątpliwie przeżywa od jakiegoś czasu rozkwit, a już zwłaszcza w obecnej sytuacji, kiedy tak wiele czasu spędzamy w swoich czterech kątach z uwagi na panującą pandemię. Fakt ten postanowili wykorzystać twórcy Facebooka i wypuścili nową aplikację gamingową – początkowo bowiem start serwisu planowany był na czerwiec br.
Aplikacja Facebook Gaming pozwala użytkownikom na korzystanie z wybranych gier mobilnych. Przede wszystkim jednak platforma służy do oglądania streamingu z rozgrywek prowadzonych przez innych graczy.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W niedalekiej przyszłości twórcy aplikacji planują wprowadzić funkcję o nazwie Go Live, dzięki której wszyscy użytkownicy będą mieli możliwość streamingowania swoich rozgrywek i udostępniania ich innym internautom.
Na tę chwilę aplikacja dostępna jest na urządzeniach z Androidem. Jak jednak zapowiadają przedstawiciele Facebooka, wkrótce pojawi się wersja platformy na system iOS.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Facebook podsumował najważniejsze trendy w cieszącej się coraz większą popularnością branży gamingowej. Facebook Gaming 2019 to szerokie spojrzenie na branżę, które ma pomóc marketerom planującym premiery nowych tytułów oraz rozwijanie już wydanych gier tak, aby być o krok przed konkurencją.
PS2
Gimper, Rojo oraz profesjonalni zawodnicy esportowi w digitalowej kampanii Wilkinson Sword. To pierwsze działanie marki w świecie esportu oraz gamingu. Celem projektu jest nie tylko promocja brandu, ale również łamanie stereotypu gracza.