„Ostatni Twój Weekend” z Grand Prix i 4 Złotami na nowojorskim ANDY Awards

Kampania „Ostatni Twój Weekend” otrzymała najwyższe wyróżnienie, tzw. Grandy (odpowiednik Grand Prix) oraz Złoto w kategoriach: Bravery, Reset, Craft oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.
O autorze
1 min czytania 2020-04-28

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał najwyższe wyróżnienie, tzw. Grandy (odpowiednik Grand Prix) oraz Złoto w kategoriach: Bravery, Reset, Craft oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

– Od samego początku wiedzieliśmy, że robimy coś wyjątkowego. Jednak nie spodziewaliśmy się, że „Ostatni Twój Weekend” zaliczy tyle „pierwszych” nagród dla przemysłu kreatywnego w Polsce. Z wiadomych powodów wszelkie gale są przekładane i/lub szukają formuły digitalowej, w której można ogłosić wyniki. Tymczasem brak zgiełku pomaga skupić się na kolejnych projektach. A wydaje mi się, że zawsze powinniśmy szukać kolejnej rzeczy, którą będziemy się ekscytować. Niezależnie, czy na końcu drogi czeka jakieś wyróżnienie – powiedział Maciek Kozina, associate creative director w VMLY&R New York, współtwórca projektu.

Więcej na temat projektu przeczytacie w naszym cyklu #OdKulis

Od 55 lat nagrody ANDY wyróżniają najwybitniejsze projekty na całym świecie. Ich renoma bierze się z faktu, iż jury przy wyborze laureatów kieruje się wybitnym kunsztem kreatywnym oraz odwagą w realizowanych projektach. ANDYs to ukłon w stronę autorów – ludzi stojących za wspaniałymi pomysłami, a wszystko to w imię odkrycia oraz wyróżnienia największych talentów w branży kreatywnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj