Czas obecnego kryzysu stawia przed marketerami nowe wyzwania. Jak budować w tym czasie relacje? Jak docierać do konsumentów i pozwalać im doświadczać markę? Czy można tak trudny czas wykorzystać do budowy przewag konkurencyjnych? I przede wszystkim, jak przygotować swoje strategie na moment, kiedy gospodarka i nasze życie zacznie wracać do normy?
– Odpowiedzi na te pytania postanowiliśmy ustalić i zawrzeć w naszym przewodniku dla marketerów. Allegro przez blisko 30 lat działalności pomogło przejść przez kryzysy dziesiątkom klientów. Postanowiliśmy wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenia, w tym ze współpracy z partnerami ze świata, by podzielić się nimi z rynkiem. Warto, aby marki wykorzystywały ten trudny czas, do budowania przewag konkurencyjnych – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.
Zobacz również
Zespół agencji zaprezentował w przewodniku rekomendacje działań do przepracowania w organizacjach, m.in.: jak planować od podstaw digital brand experience i nie popełniać błędu „przenoszenia” wydarzeń live do digitalu oraz jak wykorzystać kalendarz organizacji do planowania kampanii w 2020 roku. Mogą być one przeprowadzone samodzielnie lub z agencją. W materiale znajdują się również porady dot. komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Opracowanie zawiera wybrane przez zespół agencji case’y kampanii z całego świata, którymi warto się zainspirować.
Przewodnik COVID-19: Rekomendacje ze świata brand experience jest w pełni darmowy i dostępny do pobrania na stronie.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]