– Ta kampania powstawała w trudnym dla nas wszystkich momencie odosobnienia. Chcieliśmy powiedzieć ludziom coś optymistycznego, namówić, żeby patrzyli w dobrą stronę. Byliśmy wszyscy zamknięci i w niepewności, co nas czeka, a w wiosennym słońcu natura budziła się do życia. Chcieliśmy skierować myślenie i emocje ludzi właśnie w tę stronę – w stronę tych małych rzeczy, które cieszą. Jak to, że świeci słońce. Stąd hasło #wstronęsłońca – opowiada współwłaścicielka marki Karolina Kuklińska-Kosowicz.
Zobacz również
– To była najprzyjemniejsza sesja wiosny. Delikatna i pełna letniego, słonecznego światła. Zrobiłyśmy ją z Anią Szczęsny w warunkach domowych, popijając kawę, żartując i używając pięknie pachnących kosmetyków. Kobieca czułość w czasach izolacji. Myślę, że ta odrobina ciepła i komfortu jest nam teraz bardzo potrzebna. Pójdźmy wszyscy w stronę słońca! Oczywiście rozsądnie i uważając na siebie nawzajem – mówi Zuza Krajewska.
Fotograficzna interpretacja hasła #wstronęsłońca, przygotowana przez Zuzę Krajewską, to inspirujący element komunikacji na kanałach social media @yoap_soap.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Trzy nowe serie kosmetyków zaskakują świeżością kultowych zapachów w niebanalnych duetach: Bez i wanilia, Mandarynka i malina oraz Rabarbar i róża. Każda z linii zawiera dobrze znane i lubiane klasyki YOPE, niezastąpione w codziennej pielęgnacji: mydło do rąk, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz krem do rąk. To dzięki nim najzwyklejsze codzienne czynności stają się niezwykłym rytuałem, który dodaje energii i uwalnia pokłady dobrego nastroju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing