Tęczową torbę sieci IKEA mogliśmy już nabyć w ubiegłym roku – teraz ponownie z okazji tzw. Miesiąca Dumy poświęconego społeczności LGBT, który rozpoczął się 1 czerwca, marka wprowadza do swoich sklepów na całym świecie kultową już torbę FRAKTA w kolorach tęczy.
Zobacz również
Co istotne, dochód ze sprzedaży torby przekazywany jest na wsparcie organizacji, które działają na rzecz społeczności LGBT+. W Polsce cały zysk zostanie wpłacony na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę i wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Dzięki tej inicjatywie każdy może bezpłatnie i całkowicie anonimowo porozmawiać z psychologiem lub pedagogiem m.in. o problemach w swoim domu, problemach miłosnych czy też własnej seksualności.
Torba STROSTOMMA kosztuje niecałe 10 złotych i można nabyć ją w stacjonarnych sklepach sieci.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka Kubota ruszyła z nową akcją, w ramach której pięć złotych z każdej sprzedanej pary kultowych klapków Rzep z tęczowym logo przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W związku z tzw. Miesiącem Dumy, który wypada w czerwcu, polska marka Risk made in Warsaw zaprezentowała nową kampanię, która jest symbolem wsparcia dla osób LGBT+. W projekcie wzięły udział pary zarówno te jednopłciowe, jak i mieszane.
PS3
Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.