Kompania Piwowarska liderem innowacji

Aż 11 innowacji produktowych wprowadziła na rynek Kompania Piwowarska w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Poszerzenie oferty produktowej wynika z faktu, iż konsumenci piwa w Polsce stają się coraz bardziej wymagający.
O autorze
1 min czytania 2013-05-23

Kompania Piwowarska okazała się liderem innowacji w 2012 roku.

W ciągu roku marka Tyskie (segment mainstream) pozostała marką nr 1 na polskim rynku piwa, umacniając swą pozycję na terenie całego kraju. Rodzinę marki Tyskie zasiliły w ostatnim czasie trzy nowe produkty: piwo o pełnym, słodowym smaku – Tyskie Klasyczne, niepasteryzowane Tyskie z tanka oferowane konsumentom w wybranych lokalach gastronomicznych oraz Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, którego dystrybucja ogranicza się do imprez masowych.

Marka Lech (segment premium) wsparta została wprowadzeniem piwa Lech Shandy (mieszanka piwa i lemoniady), które przyczyniło się do stworzenia nowej piwnej kategorii i przyniosło bardzo obiecujące wyniki sprzedaży. Lech Shandy to mieszanka piwa i specjalnie przygotowanej lemoniady, skierowana do osób, które oczekują od piwa natychmiastowego orzeźwienia.

Wśród innowacji KP wprowadzonych w ostatnim okresie na rynek jest Kolekcja Piwnych Specjalności marki Książęce, która z powodzeniem pozyskuje nowych konsumentów, wybierających dziś różnorodne gatunki piwne. We wciąż rozwijanej kolekcji znajdziemy obecnie Czerwonego Lagera, Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne. Jednak specjalnie na okres jesienno-zimowy została stworzona limitowana wersja Książęcego – Korzenne Aromatyczne. To piwo pełne przypraw i miodu lipowego można było spożywać w tradycyjnej formie lub po podgrzaniu – jako grzaniec – bez konieczności dodawania jakichkolwiek przypraw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Swą gamę smaków poszerzyła też marka Redd’s, wprowadzając na rynek nowe warianty: Cranberry i Grapefruit-Pineapple. Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple wyróżnia się oryginalnym, nieznanym dotąd na rynku piwnym smakiem słodkiego ananasa, który przełamany został delikatnie kwaskowatym grapefruitem.

Natomiast Redd’s Cranberry to piwo o delikatnym smaku żurawiny. Doskonale orzeźwia, jest też idealne na jesienne i zimowe wieczory.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ofertę Żubra zasilił z kolei Żubr Ciemnozłoty. To nowe piwo o intensywnym smaku, czerpiące najlepsze cechy z najbardziej popularnych w Polsce piw jasnych oraz piw mocnych. Dzięki temu trafia w gusta konsumentów poszukujących nowych, intensywnych doznań smakowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się