To kolejna część kampanii, która jest odpowiedzią banku na nietypowy czas pandemii. Jej celem jest utrzymanie relacji z klientami, a także zaprezentowanie wizerunku Alior Banku jako instytucji, która potrafi dostosować się do aktualnej sytuacji.
Kampania Alior Banku rozpoczęła się w maju 2020 roku. W pierwszym etapie prezentowanych było kilka wersji spotu pt. „Zmiany”. Od 23 lipca br. bank emituje reklamę pt. „Przyszłość”, w której promuje możliwość zakładania konta w nowym, zdalnym procesie VideoSelfie.
Zobacz również
Całkowicie zdalny proces zakładania Konta Jakże Osobistego został wprowadzony w aplikacji Alior Mobile. Oznacza to, że klient może założyć rachunek osobisty o każde porze z dogodnego dla siebie miejsca, pod warunkiem, że posiada smartfon z dostępem do Internetu. Proces składa się z kilku kroków i jest niezwykle prosty. Aby założyć konto, wystarczy pobrać aplikację banku i zrobić zdjęcie swojego dokumentu tożsamości, potwierdzić wpisane dane, następnie nagrać siebie czytającego losowo wybrane liczby. Na końcu wystarczy podać adres do korespondencji i zaakceptować oświadczenia. Powiadomienie PUSH poinformuje klienta czy wniosek został zaakceptowany. Dzięki technologii Onfido i wykorzystanej w niej sztucznej inteligencji, oprogramowanie sprawdza autentyczność dokumentu, porównując ją także z twarzą użytkownika. Ostatni krok to podpisanie umowy poprzez wpisanie kodu SMS.
Działania reklamowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, VOD i internet. Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, za kampanię internetową agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Carat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing