Pandemia koronawirusa niewątpliwie wywróciła do góry nogami życie zawodowe wielu osób. Przede wszystkim zmienił się charakter pracy, jaki do tej pory znaliśmy, bowiem znaczna część społeczeństwa, przynajmniej przez kilka miesięcy, musiała przyzwyczaić się do pracy w warunkach domowych. Niestety były też i takie osoby, które z uwagi na pandemię straciły swoje posady.
Właśnie z myślą o takich osobach, których życie podczas lockdownu diametralnie się zmieniło, LinkedIn stworzył nową kampanię pod hasłem „We’ll Work It Out, Together”. Celem inicjatywy jest wsparcie użytkowników popularnego portalu społecznościowego i pokazanie im, że w tych najcięższych sytuacjach zawsze na platformie znajdzie się ktoś, kto wyciągnie do nich pomocną dłoń.
Zobacz również
60-sekundowy film został wyreżyserowany przez Michaela J. Fernsa, natomiast narratorką jest Susan Wokomy, brytyjska aktorka i pisarka.
Jak pokazują statystyki LinkedIna, w 2020 roku na całym świecie nastąpił wzrost udostępniania treści o 50%, w porównaniu do 2019 roku. Natomiast zainteresowanie transmisjami na żywo – w okresie od marca do czerwca 2020 roku – wzrosło aż o 89%.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Niemiecki oddział LinkedIna postanowił przeprowadzić eksperyment na ulicach Hamburga – zapytał grupę nieznanych sobie osób, czy potrzebują pomocy w jakiejś sferze swojego życia. Okazało się, że większość z nich zmagało się z pewną trudnością, lecz nie wiedzieli, jak poprosić o wsparcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
LinkedOut to francuska platforma społecznościowa, która nawiązuje do funkcjonalności LinkedIna, lecz jej główna misja jest nieco inna – projekt ma na celu pomóc osobom bezdomnym w znalezieniu pracy.