Naturalnie, że pyszny! – launch nowego produktu marki Hochland

Ruszyła kampania wprowadzająca na polski rynek nowy produkt marki Hochland – ser „Naturalnie, że pyszny!”. Za opracowanie strategii komunikacji i kreację odpowiada Agencja V&P.
O autorze
1 min czytania 2020-09-04

Działania prowadzone są w telewizji oraz w obszarze digital. Od początku września w telewizji trwa emisja spotu 15 i 30-sekundowego. Równolegle trwa dodatkowa komunikacja w Internecie – różnorodne formaty video (30 i 6-sekundowe) będące rozwinięciem spotu telewizyjnego wspierane kampanią display. Kampanię digital oparto nie tylko na obecności w kanale YouTube, ale wykorzystano również szereg angażujących i różnorodnie targetowanych pod względem grupy odbiorców formatów jak działania na FB i Instagramie (paid social), display direct, RTB display oraz obecność w aplikacjach sprzedażowych.

Nowy produkt Hochland wyróżnia się nie tylko pysznym smakiem, ale i też w 100% naturalnym składem. Wszystkie odsłony kampanii podkreślają główne walory sera Naturalnie, że pyszny! Kreacja wpisuje się w rodzinny charakter marki i wydobywa na pierwszy plan nowy, naturalny skład produktu.

V&P zadbała nie tylko wielokanałową komunikację, ale też o kreację pełną autentyczności i rodzinnego ciepła. Zgodnie z core-ową wartością marki – rodzinnością – głównymi bohaterami spotu i całej kampanii są członkowie rodziny, w tym dwójka rezolutnych maluchów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj