Łukasz Kozłowski awansował na stanowisko managing directora agencji mediowej Initiative, należącej do grupy Mediabrands. Jako nowy szef Initiative Łukasz będzie blisko współpracował z pozostałymi, specjalistycznymi brandami grupy, takimi jak: Reprise (komunikacja digitalowa), Matterkind (rozwiązania bazujące na spersonalizowanych kanałach komunikacji), Kinesso (usługi m.in. z obszarów DataTech i MarTech).
Łukasz od ponad pięciu lat związany jest z Initiative i grupą Mediabrands. W strukturach Initiative od początku odpowiadał za kompleksową obsługę i relacje z Orange Polska. Przez ostatnie 2 lata, jako account director, koordynował także współpracę z takimi klientami, jak m.in. BMW Polska, Tous czy Carlsberg. Ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy w branży reklamowo-marketingowej. Poprzednio związany z m.in. agencją mediową Wavemaker (ówczesny MEC).
Zobacz również
Kolejnym ważnym awansem w strukturach grupy jest mianowanie Mateusza Koronkiewicza za nowe stanowisko strategy directora Initiative. Zadaniem Mateusza będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów Initiative oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów tej agencji. Całym zespołem strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer.
Mateusz ma bogate doświadczenie w pracy w zespole strategicznym, w tym tak ważnej teraz obszarze strategii digitalowej. Posiada także umiejętność efektywnego dopasowywania nowych rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych do celów biznesowych klientów. W strukturach Mediabrands pracuje od pięciu lat. W ostatnich latach pracował dla takich m.in. klientów jak: Nestle Polska, Carlsberg, Rossmann, Johnson & Johnson, Grupa Bakoma, ETi oraz Colian.
Poprzednio, przez prawie 5 lat, związany był z Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. podczas Forum IAB.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Łukasz i Mateusz są członkami zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, którą w Polsce i regionie CEE niezmiennie kieruje Monika Bronowska. W skład grupy wchodzą m.in. agencje mediowe UM i Initiative, agencja digitalowa Reprise, Matterkind oraz brandy UM Thrive (dedykowany obsłudze Nestle Polska) i Initiative Junior (dedykowany obsłudze LEGO).
Słuchaj podcastu NowyMarketing