Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Marka Lou rozpoczyna współpracę z PromoTraffic

Marka modowa Lou stawia na PromoTraffic oraz rozwój współpracy w digital marketingu. Wybór padł na działania z zakresu performance marketingu, a dokładnie Social Ads.
O autorze
0 min czytania 2020-09-15

W sklepie internetowym Lou dostępne są sukienki oraz akcesoria dla kobiet ceniących sobie przede wszystkim piękno i oryginalność. Po produkty Lou chętnie sięgają gwiazdy polskiego showbiznesu, między innymi: Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży, Julia Wieniawa, Edyta Górniak, czy Barbara Kurdej-Szatan.

Działania partnerskie Lou i PromoTraffic, które rozpoczęły się we wrześniu, będą dążyć do wzrostu sprzedaży. Jak w przypadku każdego projektu eksperci agencji będą używać w pracy zaawansowanych narzędzi, takich jak ROIHunter oraz Facebook Business Manager. PromoTraffic w lipcu tego roku uzyskał status oficjalnego Partnera Marketingowego Facebooka, więc Lou będzie mogło skorzystać na dostępie do szybszego i lepszej jakości supportu.