Aktor Paul Rudd jako millenials w nowej kampanii zachęca do noszenia maseczek

Aktor Paul Rudd jako millenials w nowej kampanii zachęca do noszenia maseczek
Popularny aktor komediowy Paul Rudd wystąpił w nowej kampanii społecznej Nowego Jorku. W przerysowanej roli millenialsa komik zwraca się do młodych mieszkańców miasta i zachęca ich do noszenia maseczek.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

Pandemia koronawirusa – zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych – nie odpuszcza. Władze największych miast cały czas apelują do mieszkańców, by Ci przestrzegali zasad sanitarnych, a przede wszystkim – w miejscach publicznych nosili maseczki.

Niestety nie wszyscy stosują się do nakazów, a już zwłaszcza zagrożenia związane z koronawirusem bagatelizują młodzi mieszkańcy Nowego Jorku, którzy niedawno wrócili do szkół, spotykają się ze znajomymi, czy też uczęszczają na liczne protesty odbywające się w mieście. 

Naprzeciw temu problemowi postanowił wyjść gubernator stanu Nowy Jork – Andrew Cuomo. Polityk bowiem zainicjował kampanię, w której wystąpił popularny aktor komediowy Paul Rudd.

W humorystycznym spocie komik wcielił się w przerysowanego millenialsa, który zwraca się do swoich rówieśników i tłumaczy im, jak istotne jest noszenie maseczek ochronnych w miejscach publicznych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Australijski oddział agencji Ogilvy ruszył z nową akcją, za pomocą której chce zachęcić społeczeństwo do noszenia maseczek ochronnych w związku z panującą pandemią koronawirusa. Firma wykorzystała do tego potencjał LinkedIna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gdańskie Muzeum Narodowe wprowadziło do sprzedaży stylowe maseczki wielokrotnego użytku, na których znalazły się fragmenty słynnych eksponatów znajdujących się w obiekcie.