Firma Bionorica przygotowała cztery spoty reklamowe (2 x 15 s i 2 x 30 s) dla leku Imupret, które możemy oglądać w digitalu. Motywem przewodnim spotów jest mały superbohater, który drzemie w każdym dziecku. Codziennie dzielnie walczy i stawia czoła różnym wyzwaniom, jednak gdy dopada go infekcja, traci swoje niezwykłe siły. A jak każdy superbohater, dziecko także potrzebuje wzmocnienia.
Zobacz również
Celem kampanii jest pokazanie korzyści zastosowania leku Imupret w przypadku wystąpienia infekcji wirusowych oraz podkreślenie jego działania na każdym etapie przeziębienia. Imupret to produkt pochodzenia roślinnego, który jest bezpieczny i skuteczny. Dzięki niemu infekcja dróg oddechowych nie musi przebiegać uciążliwie i powodować złego samopoczucia u dzieci.
Kreacje spotów dla Imupretu przygotowała agencja postdigitalowa GoldenSubmarine, a ich produkcją zajęło się studio ArtCore. Agencja stworzyła m.in. kampanię w social mediach, billboard sponsorski oraz działania contentowe opracowane pod kątem SEO. Zadaniem tych ostatnich była odpowiedź na najczęstsze pytania użytkowników, którzy aktywnie szukają informacji w internecie, ale nie są pewni, z jaką przypadłością mają do czynienia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]