Kampanię zobaczą także mieszkańcy rynków zagranicznych: Węgier, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Litwy, Grecji i po raz pierwszy Chorwacji. Dodatkowo, by wzmocnić przekaz telewizyjny, kampania emitowana będzie na Youtube, odpowiednio skorelowana czasowo ze spotami telewizyjnymi.
Główna idea kampanii nawiązuje do niezwykle szerokiej oferty, jaką marka przygotowała dla klientów – to ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek, w tym topowe brandy własne na wyłączność, m.in.: Eva Longoria, Eva Minge czy Rage Age. To odpowiedź na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów.
Zobacz również
– Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl daje klientom ogromny wachlarz marek, fasonów, kolorów – a wybór należy do nich. Tak jak nietuzinkowi bohaterowie naszej historii, gdziekolwiek są, mogą kupować nasze produkty, a my szybko i bezpiecznie je dostarczymy. Możliwość wyrażenia siebie, swojego indywidualizm za pomocą najmodniejszych stylizacji – to clou całej historii. Obraz ten przywołuje także aktywny styl życia, dynamikę wielkich miast, słowem wszystko za czym zdążyliśmy już mocno zatęsknić – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.
W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30-sto i 15-sto sekundowe spoty. billboardy sponsorskie oraz kampania prasowa w tytułach lifestylowych. Od strony kreatywnej za całość odpowiada agencja 23 Heroes, która kontynuuje dobrze przyjęty koncept #zawszewtwoimstylu, produkcję zrealizowało Sputnik Studio.
Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing