TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Taka sytuacja…” – Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
O autorze
1 min czytania 2020-09-23

Marka Salatino stawia na jak najpełniejsze dopasowanie się do stylu życia swoich konsumentów. Intensywność, szybkość, różnorodność tych stylów łączy jeden fakt: gdy potrzeba zjeść szybko coś dobrego, sycącego i zdrowego, spośród wielu możliwości, Salatino jest tą, która jest dostępna natychmiast. Można je mieć pod ręką bez względu na sytuację. W torebce, w szafce, w szufladzie. To łatwo dostępny, wygodny, pełnowartościowy, zdrowy i natychmiastowy posiłek.

Kampania Salatino adresowana jest do ludzi żyjących aktywnie, którzy potrzebują szybkich rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby. Trzy różne historie, ogrywane w kampanii w formacie video, przedstawiają różnorodność stylów życia i opierają się na zabawnym zestawieniu abstrakcyjnych sytuacji rodem z filmów akcji z codziennością, jaką każdy z nas zna: nagły głód w pracy, niespodziewani goście, poranek po imprezie.


– Gotowe sałatki na bazie kasz, warzyw i ryby to bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria. Graal jest tu zdecydowanym liderem. Ten wzrostowy trend pokazuje, jak wielu konsumentów stawia na szybkie zaspokojenie głodu, bez rezygnowania z jakości jedzenia i jego wysokich wartości odżywczych, czy też – jak w przypadku Salatino Active, właściwości funkcjonalnych. Rośnie też świadomość, że sałatki z rybą w puszce to produkty bez konserwantów – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zintegrowana kampania reklamowa „Salatino. Gotowe na każdą porę” realizowana jest w formule video marketingu (Youtube, Facebook, Instagram, serwisy VOD) w social mediach, a jej ważnym elementem będzie również współpraca z influencerami. Ponadto nową komunikację Salatino Active zobaczymy w kampanii displayowej w outdoorze oraz w komunikacji POS w sieciach sprzedaży. Reklamy emitowane będą także w prasie.

Jesienna kampania Salatino Active powiązana została z największą w historii producenta tej marki kampanią promocyjną, w której przy zakupie dowolnych produktów marki Graal i Salatino, codziennie można wygrać 500 zł, oraz wziąć udział w losowaniu nagrody głównej – wysokiej klasy samochodu osobowego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania Salatino potrwa od września do końca listopada i obejmuje wszystkie produkty z portfolio Salatino: zarówno top produkty, jak i nową linię sałatek funkcjonalnych Salatino Active.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się