W Warszawie pojawił się samoobsługowy kiosk Ruchu

W Warszawie pojawił się samoobsługowy kiosk Ruchu
W Warszawie przy ul. Puławskiej 1 został otwarty pierwszy samoobsługowy kiosk Ruchu. W mini sklepie kioskarza zastąpiły maszyny, które pozwalają na sprzedaż ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych 24 godziny na dobę.
O autorze
1 min czytania 2020-09-28

Przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie pojawił się nowy, w pełni zautomatyzowany format kiosku. Nie znajdziemy tam kioskarza, zaś za zakupy zapłacimy kartą bądź też BLIK-iem.

– Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż – wyjaśnia Tomasz Iwanicki, kierownik działu rozwoju i utrzymania sieci RUCH S.A.

Kiosk samoobsługowy jest przystosowany do sprzedaży ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych, w tym m.in. świeżo mielonej kawy oraz herbaty, przekąsek, słodyczy i napojów oraz ciekawej oferty produktów z kategorii higienicznej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, przy automacie do parzenia kawy zamontowany został dozownik z płynem dezynfekcyjnym, sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany. 

Jak zapowiedzieli przedstawiciele firmy Ruch, w planach jest stworzenie kolejnych tego typu punktów. Na tę chwilę jednak szczegóły nie są znane. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pełen najnowszych technologii, interaktywny sklep koncepcyjny marki Burberry pojawił się niedawno w Shenzhen. Jest on efektem współpracy brytyjskiego domu mody z firmą technologiczną Tencent.

PS2

30 sierpnia 2018 roku w Poznaniu eobuwie.pl otworzyło sklep w innowacyjnym formacie. Klienci, zamiast oglądać towar na półkach, mogą przejrzeć ofertę na tabletach zamieszczonych w sklepie lub własnych urządzeniach mobilnych, a następnie zamówić interesujący ich produkt.

PS3

W 2018 roku Żabka zaprezentowała „Sklep jutra”, który wykorzystuje szereg rozwiązań, dotyczących zarówno logistyki sieci handlowej i konkretnego sklepu, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta.

PS4

Już teraz nie trzeba wychodzić kilka razy z przymierzalni po inny rozmiar ubrania czy pasujący dodatek. W salonie Nike w Galerii Wroclavia możemy znaleźć interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.