„O pracy Doradcy ubezpieczeniowego mówimy wprost” – Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią employer brandingową

Firma Nationale-Nederlanden wystartowała właśnie z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową dotyczącą pracy doradcy ubezpieczeniowego. Celem akcji jest pozyskanie w firmie nowych talentów, jak również podnoszenie świadomości na temat pracy w tym zawodzie.
O autorze
2 min czytania 2020-09-28

Kampanii przyświeca hasło „O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost”, a jej bohaterami zostali ambasadorzy z Sieci Sprzedaży Nationale-Nederlanden. W ramach akcji ubezpieczyciel przewidział m.in. współpracę z youtuberem Rafałem Gęburą, prowadzącym kanał „7 metrów pod ziemią”, kampanię banerową i video w internecie, działania w swoich kanałach społecznościowych oraz na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page.

– Wystartowaliśmy z kampanią skierowaną do doradców ubezpieczeniowych, ponieważ widzimy dużą potrzebę szerzenia wiedzy na temat tego zawodu. Zatrudnieni na tym stanowisku często krzywdząco kojarzeni są z akwizycją, podczas gdy są to osoby otwarte na budowanie relacji z klientem, gotowe dzielić się z nim swoim profesjonalizmem i wiedzą w zakresie ochrony zdrowia, w dodatku posiadające do tego nowoczesne narzędzia. Tym samym chcemy pokazać naszą wizję i standardy pracy doradcy. Wierzymy, że mówiąc wprost o blaskach i cieniach tego zawodu, a także wskazując najlepsze praktyki w tym zakresie, nie tylko dotrzemy do najlepszych kandydatów, ale także wpłyniemy na zmianę w postrzeganiu pracy doradcy ubezpieczeniowego – mówi Aleksandra Stasiak, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w Nationale-Nederlanden.

Celem przygotowanych przez Nationale-Nederlanden działań jest zmierzenie się z różnego rodzaju mitami na temat zawodu doradcy ubezpieczeniowego. Przedstawienie najważniejszych aspektów tej pracy ma również wspierać trwające procesy rekrutacyjne. Nowa kampania skierowana jest zarówno do osób zdobywających pierwsze doświadczenie w sprzedaży, jak i do pracowników posiadających już kompetencje w tej dziedzinie.

Kampania potrwa 7 tygodni i będzie przebiegać w dwóch etapach. Pierwszy tydzień kampanii, który rozpoczął się 23.09, miał charakter teaserowy. Na przygotowanym landing page’u www.zawoddoradca.pl pojawiła się sonda w formie animacji dotycząca mitów i stereotypów związanych z zawodem doradcy, nie zdradzająca jednak twórców przedsięwzięcia. Drugi etap to kampania właściwa, podczas której zgromadzone mity zostaną obalone przez ambasadorów marki w krótkich formatach video umieszczonych na stronie akcji. Przygotowane materiały zostaną również dostosowane i wykorzystane w kanałach społecznościowych Nationale-Nederlanden.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działaniem wspierającym kampanię będzie również odcinek internetowego talk-show „7 metrów pod ziemią” poświęcony pracy doradcy ubezpieczeniowego. Gościem Rafała Gębury będzie ambasador kampanii, który opowie o specyfice swojej pracy, największych wyzwaniach, a także zdradzi, jakie cechy powinna mieć osoba aplikująca na to stanowisko. Obok tych działań, firma udostępni osobom zaczynającym pracę w tym zawodzie humorystyczny poradnik, a także zaproponuje im indywidualne konsultacje.

– To kolejne nasze przedsięwzięcie, w które aktywnie włączają się pracownicy firmy. Wychodzimy z założenia, że osoby wykonujące ten zawód w najbardziej transparenty i autentyczny sposób mogą opowiedzieć o tym, jak na co dzień wygląda ich praca, z jakich korzystają narzędzi i co wyróżnia reprezentantów ich fachu. Ufamy naszym pracownikom i wiemy, że są najlepszą wizytówką naszej firmy, dlatego wspólnie z nimi chcemy rozwijać naszą firmę – podkreśla Aleksandra Stasiak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania realizowana jest we współpracy z agencją specjalizującą się w employer brandingu – MJCC. Za realizację materiałów video odpowiada natomiast agencja filmowa VIDEOactions.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się