Influencerki zaproszone do akcji profilaktyki osteoporozy

Ponad 50 znanych i lubianych przez Polki pań – aktorek, piosenkarek, dziennikarek, pisarek i influencerek – zostało zaproszonych przez warszawskie centrum OsteoStrong do współpracy przy akcji promującej profilaktykę osteoporozy pod hasłem „Dbajmy wspólnie o zdrowie kobiet”.
O autorze
1 min czytania 2020-09-30

Podczas wyboru uczestniczek do współpracy przy projekcie, agencja kierowała się destynacjami, nośnością przekazu i trafnością grupy odbiorczej. Poddano dokładnej analizie setki profili tak, by wyłonić panie, które mogą stać się orędowniczkami profilaktyki osteoporozy wśród mieszkanek Stolicy. Łączne zasięgi pań zaproszonych do akcji wynoszą ponad 2,5 mln użytkowników Instagrama.

– Osteoporoza to choroba dotykająca co 3 kobietę po 50. roku życia, nie dając przez wiele lat objawów. Takie panie są najczęściej nieświadome zagrożenia jakie niesie choroba, ale chętnie korzystają z mediów społecznościowych, obserwując swoje ulubione aktorki, piosenkarki czy influencerki. Stąd pomysł, by to one szerzyły świadomość choroby i popularyzowały jej profilaktykę – badanie gęstości kości, a w przypadku wskazań – terapię, mającą na celu naturalne zagęszczenie i wzmocnienie kości – mówi Aleksandra Merta, zarządzająca agencją i prowadząca projekt.

Akcja promocji profilaktyki osteoporozy znajduje się w pierwszym etapie. Zaproszone Panie mogą wykonać w Centrum OsteoStrong bezpłatne badania i – w przypadku zaleceń – skorzystać z terapii osteoporozy lub działań profilaktycznych. Centrum zwróciło się do wyłonionych uczestniczek z prośbą o zaproszenie przez nie swoich obserwatorek do umówienia bezpłatnego badania densytometrycznego i konsultacji fizjoterapeutycznej w warszawskim OsteoStrong. Dzięki takiej wizycie u pań z niezdiagnozowaną jeszcze osteoporozą może zostać wdrożona wczesna profilaktyka, a u pań z obniżoną gęstością kości – właściwa terapia.

– Wraz z Centrum OsteoStrong liczymy, że zaproszone panie chętnie zaangażują się w akcję i pomogą jak najszerzej dotrzeć z komunikacją promującą profilaktykę osteoporozy wśród kobiet – osteoporoza to głównie nasz kobiecy problem – dodaje Aleksandra Merta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj