Tefal kontynuuje zapoczątkowane w 2019 roku działania mające na celu dbanie o środowisko.
W ramach kolejnej odsłony akcji #skutecznieposprzątane, marka promuje sprzątanie śmieci podczas codziennej aktywności fizycznej – treningu, spaceru czy jazdy na rowerze.
Zobacz również
Kampanię proekologiczną wspierają influcencerzy – Marcin Jaskółka, pomysłodawca inicjatywy ekologicznej Trashrun, oraz Tomasz Habdas (@wsczytowejformie), którzy poinformują o akcji i konkursie w social mediach, zachęcą do udziału oraz nominują kolejne osoby w ramach trashrun.
W ramach #skutecznieposprzątane marka organizuje także konkurs dla konsumentów. Do wygrania jest 10 plecaków marki Patagonia – dla najaktywniejszych uczestników. Warunkiem udziału w konkursie jest udokumentowanie zebranych śmieci zdjęciem wrzuconym na Instagram z hashtagami konkursowymi: #SkuteczniePosprzatane oraz #Trushrun.
Poza działaniami w social media, z udziałem influencerów, akcja promowana jest także na portalu gazeta.pl. W ramach działań promocyjnych marka Tefal objęła patronat nad sekcją Środowisko. W cyklu Piątki dla klimatu opublikowano również artykuł natywny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja potrwa do 4 października. Za koncept, realizację oraz komunikację kampanii odpowiada agencja Cape Morris.
Słuchaj podcastu NowyMarketing