Poziom dofinansowania dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw sektora komunikacji marketingowej będzie sięgać 80% kosztów. Objęte są nim usługi rozwojowe, które przyczynią się do podniesienia kompetencji personelu (wsparcie niwelowania negatywnych skutków pandemii). Lista usług rozwojowych dla pracowników sektora komunikacji marketingowej, wraz z informacją o kosztach i maksymalnym dofinansowaniu do wartości szkolenia znajduje się pod linkiem: radasektorowa-komunikacja.pl/wp-content/uploads/2020/10/Szkolenia_limity-dofinansowania.pdf
Szczegółowy zakres wsparcia szkoleniowo-doradczego jest dostępny w Rekomendacji Rady Sektorowej.
Zobacz również
Jak wziąć udział w szkoleniach i doradztwie?
- Zgłosić się do Operatora projektu – KDK Info Sp. z o.o. za pośrednictwem Formularza Rejestracyjnego dostępnego na stronie PARP: www.parp.gov.pl/component/site/site/formularz-kontaktowy-kompetencje-dla-sektorow-covid,
- Przekazać Operatorowi wymagane dokumenty (Operator zweryfikuje możliwość udziału w projekcie na podstawie dokumentów rekrutacyjnych przekazanych po wypełnienia na wskazany w nim adres e-mail),
- Przedsiębiorca po pozytywnej weryfikacji określa potrzeby edukacyjne wynikające z rekomendacji nadzwyczajnej Sektorowej Rady ds. Kompetencji,
- Przedsiębiorca samodzielnie lub przy wsparciu Operatora wybiera usługi rozwojowe, które będą odpowiadać na potrzeby przedsiębiorstwa i jego pracowników. W przypadku braku usługi w BUR możesz wybrać usługi poza Bazą.
Zgodnie z treścią rekomendacji Rady Sektorowej, operator będzie rekrutował mikro-, małych i średnich przedsiębiorców działających w oparciu o wpis PKD:
- J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania;
- J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych;
- J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych;
- M73.1 – Reklama,
zainteresowanych udziałem w szkoleniach z zakresu:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Coaching menadżerski w zakresie zarządzania kryzysowego
- Techniki redukowania stresu
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: SEO
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Content marketing
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Google Analytics
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: E-mailing
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Display advertising i programmatic
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: social media
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: video i mobile
- Stosowanie narzędzi i oprogramowania wspierającego efektywne planowanie i realizację kampanii z zakresu marketingu online (dobór zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami uczestników)
- Planowanie kampanii online
- Sprzedawanie usług z obszaru marketingu online
- Zarządzanie projektami marketingowymi online
- Projektowanie strategii i systemów e-commerce
- Rozwiązania digitalowe przy pracy eventowej
- Techniki tworzenia reklam telewizyjnych bez planów zdjęciowych (animacje, projektowanie i nagrywanie reklam w warunkach izolacji)
- Zarządzanie cyberbezpieczeństwem
- Nowe modele biznesowe – dywersyfikacja działań, szukanie nisz w zakresie produkcji i usług, szukanie nowych grup docelowych (przy dywersyfikacji działań)
- Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii
Do udziału w projekcie firmy mogą zgłaszać pracowników, którzy wpisują się w definicję pracownika, o której mowa w art. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i wykonujących pracę na rzecz przedsiębiorcy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przedsiębiorcy będą zobowiązani do wniesienia wkładu prywatnego w wysokości nie mniejszej niż 20% kwoty wsparcia (wkład własny stanowi różnicę pomiędzy kosztem netto usługi rozwojowej a wartością dofinansowania). Wsparcie realizowane będzie w systemie refundacyjno-zaliczkowym, co oznacza, że część środków na finansowanie usługi przedsiębiorca otrzyma przed jej opłaceniem (zaliczka wypłacana będzie po zakończeniu usługi i otrzymaniu faktury od firmy szkoleniowej, przedsiębiorca zwróci się do Operatora z prośbą o wypłatę maksymalnie 50% kosztu usługi rozwojowej netto w formie zaliczki).