Punktem wyjścia w komunikacji jest informacja, że pracownicy sklepów Netto co dwie godziny sprawdzają świeżość wyłożonych owoców i warzyw. Dzięki temu klient ma pewność, że otrzyma wyłącznie towar najwyższej jakości, spełniający wszystkie firmowe standardy i surowe normy jakościowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Netto Polska współpracuje również w tym zakresie z Bankami Żywności oraz lokalnymi organizacjami charytatywnymi, przekazując na rzecz osób potrzebujących pełnowartościową żywność z krótkim terminem przydatności do spożycia.
Stroną wizualną komunikacji zajęła się katowicka agencja reklamowa YC (Yellow Crocodiles), współpracująca na co dzień z Netto Polska w zakresie m.in. projektowania i bieżącej realizacji cotygodniowych gazetek produktowych oraz folderów specjalnych.
Zobacz również
– Zaproponowany przez nas komunikat, w którym pierwsze skrzypce grają świeże warzywa i owoce, jest prosty, a jednocześnie czytelny i atrakcyjny dla oka. Musieliśmy bowiem uwzględnić fakt, że kampania jest skierowana do klientów m.in. za pośrednictwem reklamy wielkoformatowej – billboardy miejskie i na elewację sklepów, a także plakaty wywieszane w sklepach i reklamy w gazetkach tygodniowych – mówi Marta Tambor, art director w agencji reklamowej YC.
Akcji towarzyszy również kampania w internecie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce