Hotchili z Porsche

Agencja Hotchili wygrała przetarg na obsługę Porsche w mediach cyfrowych. Tym samym odpowiadać będzie za działania komunikacyjne marki w ramach prowadzonych przez nią serwisów internetowych oraz zapewni jej pełne wsparcie technologiczne.
O autorze
0 min czytania 2013-06-04

W pierwszym etapie współpracy Hotchili przygotuje dla Porsche cztery nowe serwisy internetowe, a także stworzy ich wersje mobilne. Agencja dbać będzie o rozwój i aktualizację przygotowanych stron, zapewni ich hosting, dostarczy autorskie systemy do zarządzania treścią oraz będzie doradzać w zakresie komunikacji marki w Internecie.

-Miło nam powitać Porsche w gronie naszych klientów. Cieszymy się, że nasze kompetencje doceniła marka o tak wyjątkowej reputacji – mówi Tomasz Ginka, Partner Zarządzający Hotchili.

Umowa pomiędzy firmami zawarta została na rok czasu z możliwością jej przedłużenia. W przetargu Hotchili pokonało cztery inne agencje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj