Attèmpt „hakuje” archiwalne projekty marki PUMA

PUMA prezentuje najnowszą kolekcję ubrań, butów i dodatków, która powstała we współpracy z chińską marką streetwearową Attèmpt. Podejmując próbę „zhakowania” bogatego archiwum brandu, projektanci skupili się na połączeniu klasycznego stylu z minimalistycznymi i futurystycznymi rozwiązaniami.
O autorze
0 min czytania 2020-10-30

Pochodząca z Chin marka Attèmpt od 2015 tworzy modę uliczną, a jej styl rozpoznawalny jest na całym świecie. Projekty Attèmpt charakteryzują się minimalistyczną estetyką oraz funkcjonalnością. Wspólna kolekcja to połączenie sportowego dziedzictwa PUMA z najwyższą dbałością o szczegóły.

W propozycji pojawia się kilka sylwetek obuwia PUMA, w tym RS-2K, Oslo, Pro, Style Rider oraz Centaur. Odzież z kolekcji obejmuje szereg ocieplanych produktów, jak np. kurtka zimowa wykonana z wodoodpornego materiału, który chroni przed wiatrem i wilgocią. Znajdziemy tu również bluzę i spodnie T7, dwuwarstwową czapkę beanie oraz torbę na ramię z kieszeniami.

Produkty z kolekcji PUMA x Attèmpt dostępne będą za pośrednictwem strony PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich od 17 października.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj