By zrealizować cel, agencja zaproponowała nietypową drogę – wprowadzenie butelki na salony! Połączyła bowiem dwa całkiem różne światy: mody oraz butelek zwrotnych. W kampanii zachęca ludzi do bycia na czasie i oddawania szklanych butelek zwrotnych, by nie wypadły z obiegu.
Aby zaszczepić ten nowy ekotrend i promować go w mediach, V&P postawiła na współpracę z magazynem Glamour, modelką Zuzanną Kołodziejczyk oraz projektantką Magdą Hasiak.
Zobacz również
Początkiem był pomysł sesji okładkowej w Glamour z laureatką 3. edycji Top Model, która słynie z akcji dbania o środowisko, co pięknie łączy ze światem mody. Przy okazji sesji fotograficznej powstał film wizerunkowy i film z backstage’u planu, dzięki któremu można podpatrywać kulisy pracy całej ekipy.
By zapewnić doskonałą komunikację kampanii V&P zaprojektowała stronę WWW, gdzie piękne zdjęcia splatają się z ekologicznym przesłaniem podkreślającym, jak ważne jest oddawanie butelek https://www.kp.pl/csr/butelki-zwrotne. Dopełnieniem całości jest seria postów dopasowanych do 4 różnych kanałów Kompanii Piwowarskiej (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) oraz konkurs na FB oraz Instagramie, w którym można wygrać 100 unikatowych butelkonerek zaprojektowanych przez Magdę Hasiak.
– Projekt sprawił nam prawdziwą radość zarówno na etapie wymyślania koncepcji, jak i samej realizacji. Z przyjemnością koordynowałyśmy wszystkie prace i omawiałyśmy szczegóły z zaangażowanymi osobami, które podjęły to ekologiczne wyzwanie. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zdecydowanie mniej butelek będzie wypadać z obiegu, a konsumenci podarują im wiele z aż 20 żyć, jakimi można je obdarzyć! – mówią Anna Kocińska i Katarzyna Kuriata z działu obsługi klienta V&P, odpowiedzialne za realizację tego projektu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Promowanie postaw ekologicznych to trudne zadanie, które tym razem zaowocowało oryginalną kampanią opartą na niestandardowym pomyśle, nowoczesnej kreacji i komunikacji świetnie skrojonej na miarę najmodniejszej kampanii roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerem projektu jest organizacja odzysku opakowań Interseroh.