WoshWosh po raz trzeci zbiera buty dla bezdomnych

WoshWosh po raz trzeci zbiera buty dla bezdomnych
W poniedziałek, 16 listopada br., ruszyła trzecia edycja zbiórki WoshWosh. Akcja potrwa do 30 listopada, by zdążyć przed zimą i przekazać odświeżone buty najbardziej potrzebującym z całej Polski.
O autorze
1 min czytania 2020-11-16

To kolejna, trzecia już edycja akcji zbiórki obuwia dla bezdomnych, którą organizuje WoshWosh – firma łącząca usługi renowacji, czyszczenia, customu i naprawy obuwia. W 2018 roku udało się zebrać łącznie aż 1082 pary butów, natomiast w zeszłym roku liczba podarowanych butów przeszła wszelkie oczekiwania – zebrano aż 5,5 tys. par butów, które po odnowieniu przekazano bezdomnym.

– Zima to trudny czas dla bezdomnych, każdego roku na ulicach umiera kilkadziesiąt osób z powodu odmrożenia i wyziębienia. Porządne i ciepłe buty chroniące stopy mogą zwiększyć szansę na przetrwanie w tym trudnym sezonie. Dlatego skupiamy się na zbiórce obuwia jesienno-zimowego, zdążyć z pomocą na czas – mówią przedstawiciele marki.

Co istotne, akcja „Przynieś buty dla bezdomnego” ma też na celu zwrócenie uwagi na problem konsumpcji i zakupoholizmu oraz edukacji w zakresie idei zero waste. W ramach kampanii bowiem znoszone przez lata buty, które często lądują w śmietniku, mają szansę dostać drugie życie i realnie przydać się komuś, kto ich w tym czasie bardzo potrzebuje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja WoshWosh wystartowała 16 listopada br. i potrwa do 30 listopada. Obuwie można dostarczyć do punktu WoshWosh przy ul. Międzyborskiej 57/65 w Warszawie lub wysłać pocztą z dopiskiem „Buty dla bezdomnego” pod ten sam adres. 

Do tegorocznej edycji akcji dołączyła marka CCC, które będzie zbierać buty wśród swoich pracowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj możecie sprawdzić wszystkie inne ciekawe akcje organizowane przez markę WoshWosh. 

PS2

Najpierw pokazywała, jak dawać drugie życie znoszonym butom i ratowała zagrożone likwidacją najstarsze zakłady szewskie, teraz zielonego podejścia i CSR-u chce uczyć inne marki. Z Martyną Zastawną rozmawiamy o jej nowym „dziecku” – agencji Szeptszum, którą współtworzy.