Święta z perspektywy psa w nowej kampanii marki John Dog

Święta z perspektywy psa w nowej kampanii marki John Dog
Polska marka John Dog zaprezentowała niedawno chwytającą za serce kampanię świąteczną. Jej głównym bohaterem jest pies, który dziękuje swojemu właścicielowi za wspólnie spędzone chwile.
O autorze
1 min czytania 2020-11-18

2020 rok powoli dobiega ku końcowi – i chyba wszyscy przyjmują tę wiadomość ze swego rodzaju ulgą, bowiem niewątpliwie był to nietypowy rok. Mimo że przez te kilkanaście miesięcy zdarzały się niełatwe momenty, to wielu z nas miało u swojego boku czworonożnego przyjaciela, a czasem nawet kilku – Ci zaś motywowali nas do wyjścia na spacer, do ruchu, zabaw, a także dodawali otuchy w ciężkich chwilach.

Przypomina o tym marka John Dog w swojej nowej, poruszającej kampanii świątecznej. Jej bohaterem jest pies, który wspomina wszystkie miłe chwile spędzone w towarzystwie swojego właściciela i dziękuje mu za opiekę. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wiedzieliście, że psie szczekanie to świetna muzyka? Przekonuje o tym marka John Dog, która stworzyła piosenkę pełną „psich bitów”.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Świąteczne akcje Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to zawsze wyciskacze łez. I tym razem nie jest inaczej. Organizacja rozpoczęła swoją świąteczną kampanię, za pomocą której zachęca do pomocy seniorom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.