Drodzy czytelnicy,
szaleńczy 2020 rok przyniósł trochę zmian, a my wierzymy, że utrwalą się one w 2021 roku. Już ponad 25 wieków temu Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Już teraz na rynku widzimy wiele ciekawych inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży dla sklepów zarówno online, jak i offline. I zastanawiamy się, w którą stronę zmierza segment zwany retailem? Co będzie najbardziej potrzebne w firmach w 2021 roku? Jakie Wasze oczekiwania może pomóc spełnić agencja specjalizująca się w tym obszarze?
Zobacz również
Aby lepiej to zrozumieć, chcieliśmy poprosić o 4 minuty i 40 sekund Waszego czasu, byście odpowiedzieli na naszych 7 krótkich pytań. Idealne na przerwę kawową.
Jak powiedział Lew Tołstoj: „Wiedza to pokarm dla rozumu” – bez danych nie da się działać adekwatnie do zmieniającego się otoczenia.
Krótka ankieta znajduje się pod tym linkiem.
Świat, jakiego chcemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy biznes dzisiaj. Mars Wrigley podsumowuje 2022 rok
Analiza tego tematu, z uwzględnieniem Waszych informacji, już niedługo na łamach NowegoMarketingu. Stay tuned.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziękujemy za każdy feedback!
NowyMarketing, Agnieszka Jaśkiewicz, agencja Greenmark