Karolina Sikorska i Michał Ulidis wciąż pełnią funkcję partnerów agencji. Karolina Sikorska, związana z firmą od 2008 roku, zajmuje się koordynacją, nadzorem i prowadzeniem projektów PR. Z kolei Michał Ulidis wspiera dział kreacji. Ma doświadczenie w komunikacji marek komercyjnych, spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych.
Stanowiska senior PR managerów objęli: Edyta Bieda, Katarzyna Bagińska, Martyna Hliwa i Michał Tkaczyszyn. Edyta Bieda związana jest z agencją od 2019 roku i koordynuje projekty z zakresu komunikacji produktowej, employer brandingu i CSR. Katarzyna Bagińska, obecna w Publiconie od 2019 roku, prowadzi działania komunikacyjne, employer brandingowe i eventowe. Martyna Hliwa jest związana z agencją od 2016 roku. Specjalizuje się w copywritingu, custom publishingu i komunikacji PR-owej. Michał Tkaczyszyn natomiast pracuje w Publiconie od 2019 roku i zajmuje się m.in. podmiotami z sektora publicznego. Rozwija agencyjne kompetencje public affairs.
Zobacz również
Agencja zbudowała też zespół specjalizujący się w mediach społecznościowych. Liderką projektu została Katarzyna Leszkiewicz, pełniąca funkcję social media managera. Związana jest z Publiconem od 2019 roku i specjalizuje się w komunikacji dla branży hotelarskiej, turystycznej i FMCG.
W ostatnich miesiącach do agencji dołączyli również: Katarzyna Krupicka na stanowisko PR manager, Paulina Kozłowska oraz Barbara Szydłowska na stanowisko PR executive, Natalia Mucha na stanowisko junior social media manager oraz Iwo Wieczorek – creative manager. Z kolei Adrian Pokrywka awansował na PR executive.
– W tym roku będziemy świętować nasze 15-lecie. Rozbudowa struktury to naturalna kolej rzeczy wynikająca z długiej obecności na rynku, nowych projektów i strategii, którą sukcesywnie wdrażamy. Skupiamy się na rozumieniu insightów oraz potrzeb partnerów biznesowych, pogłębionym researchu i budowaniu nowej jakości. Wierzymy, że w dzisiejszym świecie ma to szczególny sens – komentuje Szymon Sikorski, założyciel i CEO Publicon.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing