Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio

Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
O autorze
1 min czytania 2021-03-08

ASAP Care 24 działa na rynku od 2016 r. W portfolio ma klientów takich jak Media Markt, Virgin Mobile, czy też marki należące do Maspex oraz Sanofi. Współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi. W 2018 r. w agencję zainwestował fundusz Meta Ventures. W marcu br. agencja zmieniła nazwę na Moderio.

– Jako Moderio będziemy w dalszym ciągu rozwijać nasze kluczowe usługi związane z moderacją w kanałach online. Na polskim rynku nie mamy bezpośredniej konkurencji. Jesteśmy jedyną firmą, która w tak kompleksowy sposób skupia się na obsłudze moderacyjnej marek we wszystkich kanałach kontaktu dostępnych w sieci. Zmieniamy nazwę, aby podkreślić nasze kompetencje i zwiększyć świadomość usług, które dostarczamy – mówi Daniel Grzesiuk, CEO agencji.

Moderio oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowanie opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Agencja prowadzi również projekty na rynkach zagranicznych, m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE. Specjaliści Moderio skupiają się na moderacji prosprzedażowej, aktywnie pomagając klientom w decyzjach zakupowych, wspierają też tradycyjne kanały kontaktu w pozyskiwaniu leadów oraz lojalizacji klientów.

W ramach rebrandingu agencja zmieniła nazwę, logotyp oraz stworzyła nowy serwis internetowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj