Primark zaoferuje swoją słynną modę w przystępnych cenach klientom z Poznania, otwierając dla nich drzwi swojego sklepu 25 marca (czwartek). Po ogromnym sukcesie, jakim okazało się być otwarcie pierwszego sklepu w Polsce, w Galerii Młociny w Warszawie w ubiegłym roku, Primark kontynuuje rozwój swojej sieci i otwiera drugi sklep na polskim rynku w Posnanii. W sklepie o powierzchni 3,500 mkw. klienci będą mogli cieszyć się niesamowitą modą Primark dostępną na dwóch piętrach.
Nowy sklep, który stworzył ponad 230 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki, będzie jednym z ponad 390 sklepów Primark zlokalizowanych w 13 krajach. Marka zyskała popularność zarówno wśród fanów mody, jak i osób poszukujących najlepszej wartości, dzięki szerokiej ofercie ubrań, akcesoriów i artykułów gospodarstwa domowego dla kobiet, mężczyzn i dzieci w korzystnych cenach.
Zobacz również
Klienci z Poznania mogą spodziewać się najnowszych kolekcji wiosna/lato z jaskrawymi kwiatowymi nadrukami, odzieży w pastelowych kolorach, a także nowych, ekscytujących serii licencjonowanych, z motywami Disney’a i Pineapple. Sklep będzie oferował rosnącą gamę produktów Primark wykonanych z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu, dostępnych pod marką Primark Cares. Wynika to z przekonania Primark, że zrównoważona moda powinna być dostępna dla każdego.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom z Poznania słynną modę i ceny Primark. Nie moglibyśmy wymarzyć sobie lepszej lokalizacji dla naszego drugiego sklepu w Polsce. Nasz nowy zespół jest gotowy na bezpieczne powitanie klientów w sklepie, aby mogli oni kupić ubrania zgodne z najnowszymi trendami w sezonie wiosna/lato, jak również świetną odzież z kolekcji podstawowej – mówi Maciej Podwojski, area manager na Polskę, Słowenię oraz Czechy.
Bezpieczeństwo pracowników i klientów pozostaje najwyższym priorytetem dla Primark we wszystkich sklepach sieci i podobnie będzie w przypadku nowego sklepu otwieranego w Poznaniu. Primark dołożył wszelkich starań, aby sklep był bezpieczny i wprowadził na jego terenie pełny protokół bezpieczeństwa (szczegóły poniżej), aby klienci mogli robić zakupy z pełnym zaufaniem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing