Mercedes-Benz w nowej kampanii ogłasza przejście na korzystanie wyłącznie z ekologicznej energii elektrycznej

Mercedes-Benz w nowej kampanii ogłasza przejście na korzystanie wyłącznie z ekologicznej energii elektrycznej
Marka Mercedes-Benz wystartowała z nową kampanią, za pomocą której komunikuje swoje nowe, proekologiczne zobowiązanie. W spocie niemiecki producent aut zapowiada przejście na korzystanie wyłącznie z ekologicznej energii elektrycznej w swoich fabrykach.
O autorze
1 min czytania 2021-04-16

W ramach nowej kampanii Mercedesa powstał spot, przedstawiający różne sytuacje, podczas których bohaterowie filmu „walczą” z wiatrem. Na końcu zaś pojawia się krótkie oświadczenie, w którym marka podkreśla, że po wielu latach sprzeciwiania się żywiołowi, postanowiła „połączyć” z nim siły. 

A wszystko to przy akompaniamencie piosenki „Come Together” zespołu The Beatles w wykonaniu Lauren O’Connell.

Za pomocą tej kampanii marka Mercedes-Benz ogłasza przejście na pozyskiwanie i korzystanie wyłącznie z ekologicznej energii elektrycznej w swoich fabrykach.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Emil.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Volvo ruszyło z nową kampanią pod hasłem „The Ultimate Safety Test”. W jej ramach marka przeprowadziła kilka testów bezpieczeństwa pojazdu – okazało się jednak, że największe niebezpieczeństwo wcale nie czyha na drogach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Google już wkrótce doda do swojej aplikacji Google Maps nową funkcję, która z pewnością podbije serca osób dbających o nasze środowisko. Platforma bowiem wskaże użytkownikom trasę, która generuje najniższy stopień śladu węglowego.