Przysnacki znamy z komunikacji folkowej, rymowanej z animowanymi postaciami. W najnowszej odsłonie komunikacji marki nadal występują dobrze skrojone rymy, elementy folkowe, ale w miejsce animowanych bohaterów wprowadzono ludzi i beztroskie zajadania Przysnacków.
Bo Chrupać Wolno, a jeśli wolno chrupać chipsy, to chrupki wolno… No właśnie. I o tym, w miejskim parku, na kocyku, w czasie relaksu i przekąszając chrupki i chipsy, rozmawiają bohaterowie nowej kampanii Przysnacków.
Zobacz również
– Ruszamy w czerwcu. Będziemy obecni nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, serwisach VOD i na YouTube – powiedział Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki. – To też będzie pierwszy moment, kiedy szerokiej publiczności zaprezentujemy nową szatę opakowań marki Przysnacki – dodał.
Tę prostą i miłą scenkę filmową wymyśliła agencja PZL, wyreżyserował Kot Przybora, wyprodukowała Film Produkcja, a post produkcją zajął się Televisor i Halo. Media zaplanował i kupił Zenith.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]