Nestlé Pure Life to wysokiej jakości woda źródlana z polskiego źródła, odpowiednia do codziennego picia, polecana przez Instytut Matki i Dziecka w żywieniu dzieci powyżej pierwszego roku życia i kobiet w ciąży. W najnowszej kampanii wizerunkowej, której twarzą została Otylia Jędrzejczak, marka promuje dbanie o codzienne nawadnianie się. Kampania pod hasłem „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” jest prowadzona głównie w internecie, za pośrednictwem strony internetowej marki Nestlé Pure Life. Agencja They.pl zajęła się przygotowaniem strategii oraz koordynacją współpracy z ambasadorką – Otylią Jędrzejczak, przygotowała sesję zdjęciową oraz serię materiałów wideo. Agencja była również odpowiedzialna za stworzenie KV, które zostały wykorzystane na POS-ach w sklepach.
Celem kampanii „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” jest przede wszystkim uświadomienie zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom, jak ważny jest wpływ prawidłowego nawadniania na funkcjonowanie organizmu. Marka chce zaszczepić dobre nawyki wśród dzieci oraz zadbać o zdrową przyszłość najmłodszych. Otylia Jędrzejczak, która została twarzą marki, w ramach współpracy edukuje rodziców i pokazuje im, jak na co dzień wdrażać zdrowe nawyki w swoich domach.
Zobacz również
– Udział w kampanii marki Nestlé to dla mnie ogromne wyróżnienie. Cieszę się, że mogę być częścią tak ważnego i zarazem potrzebnego projektu. Sama od kilku lat jestem mamą i robię wszystko, by wspierać prawidłowy rozwój moich dzieci. Działania, które wraz z agencją They.pl realizujemy dla marki Nestlé są niezwykle złożone, działamy na wielu polach – od sesji zdjęciowej aż po regularną komunikację na moich profilach w mediach społecznościowych. Bardzo doceniam możliwość stałego kontaktu z agencją na każdym etapie, dzięki temu wiem, że z sukcesem zrealizujemy wspólnie naszą długoterminową kampanię promującą wodę Nestlé Pure Life – mówi Otylia Jędrzejczak.
Wizerunek Otylii Jędrzejczak pojawił się dotychczas w kampanii display, a także na standach w sklepach. Jędrzejczak wzięła także udział w sesji zdjęciowej, której efekty można było oglądać m.in. w magazynie „VIVA”. Woda Nestlé Pure Life oraz kampania z udziałem Otylii jest promowana również na wydarzeniach Fundacji Otylii Jędrzejczak prowadzonych w całym kraju.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing