Lay’s rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland.
Nic tak nie zaraża dobrą energią, jak szczere uśmiechy. Potrafią przełamać (a nawet stopić) pierwsze lody i ułatwić nawiązywanie relacji z innymi. Podczas pandemii były one jednak skrzętnie skrywane za maseczkami i zamknięte w domowym zaciszu. Marka Lay’s dostrzega, że konsumenci są stęsknieni za widokiem uśmiechów – czy to przypadkowych przechodniów, czy też najbliższych.
Zobacz również
Nowa odsłona marki Lay’s promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Receptura na dzielenie się uśmiechem z bliźnim jest niezwykle prosta – wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay’s, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.
– Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym – mówi Zlata Ruzhenskaya, senior marketing manager, Potato Chips, EER, PepsiCo.
W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay’s i dzielenie się nimi na platformach social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing