Stare logo
– Wszystkie firmy w naszej branży komunikują się tak samo. Ta komunikacja tak właściwie w ogóle nie istnieje. Przejrzałem wiele stron branżowych i każda z nich ma wspólne mianowniki. Jestem też przekonany, że każda z tych firm, tak jak i my, ma jeden problem – jak zobrazować SEO i jego atuty? Jak je pokazać? Jak zrobić to inaczej niż wszyscy? We współpracy z firmą Kommunikat opracowaliśmy nową, ciekawą, inną niż wszystkie komunikację i pokazujemy, że można zobrazować SEO nawet bez umieszczania obrazków – mówi Marcin Kamiński, CEO & head of SEO w Top Online
Zobacz również
We wcześniejszej identyfikacji wizualnej firmy panował chaos, nie było w niej spójności. Nowy branding ma pomóc w budowaniu nowej, spójnej, ale przede wszystkim unikalnej komunikacji Top Online.
Cechą charakterystyczną nowych wizuali ma być minimalizm. Nowe logo firmy, choć minimalistyczne, ma bezpośrednio odnosić się do bycia w czołówce w wynikach wyszukiwania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe logo
To czym szczególnie Top Online chce wyróżniać się na tle innych firm z tej branży, to komunikacja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W języku marki agencja zdecydowała się na szereg haseł, którymi będzie komunikować na stronie internetowej, w social mediach i na portalach branżowych. W nowej komunikacji wybrzmiewa duch marki, a elementem, który ma ją wyróżniać mają być ikonki i starannie dobrane kolory – czerwony, niebieski, czarny i szary.
W agencji zmiany przeszły także m.in. strona internetowa czy gadżety firmowe.
Za nową identyfikację wizualną, komunikację marki i projekt nowej strony internetowej odpowiadają Kuba Rutkowski, Natalia Żerko i Dagmara Zdych ze studia Kommunikat, który w swoim portfolio ma takie marki jak Asseco czy Tigers.