Grono znajomych spotyka się na domowej imprezie, podczas której do jednego z gości dzwoni telefon. Nie chcąc rozmawiać przy innych, wychodzi do innego pokoju. Nie wie jednak, że jego telefon pozostaje połączony z głośnikiem. Niestety w trakcie rozmowy skarży się, że „ta impreza to dno”, a zgromadzeni goście to „banda przegrywów”. Gdy wraca do pokoju, słyszy jeszcze końcówkę swojej wypowiedzi płynącą z głośnika… Jak udaje się znajomym rozładować niezręczną sytuację? Oczywiście sięgając po baton Snickers – tym razem w wersji Creamy z masłem orzechowym!
Przyjemny, przyjemniejszy, creamy – taki jest Snickers Creamy Peanut Butter. To delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masłem orzechowym, pełen karmelu i posiekanych prażonych orzeszków. Nie sposób mu się oprzeć. W opakowaniu Snickers Creamy Peanut Butter znajdują się dwie porcje, więc można łatwo się nim podzielić lub zostawić na później. Jeden kawałek ma jedynie 95 kcal, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na chwilę przyjemności bez wyrzutów sumienia.
Zobacz również
Szeroko zakrojona kampania promocyjna nowego Snickersa będzie trwać do końca roku. Reklamy Snickers Creamy Peanut Butter będą dostępne w wielu kanałach mediowych m.in. w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych, a także na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
Za produkcję odpowiedzialna jest Agencja Brandcomm, za zakup mediów Mediacom a za komunikację PR odpowiada agencja Garden of Words.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]