Przy okazji jednego z najważniejszych starć w lidze rumuńskiej, derbów Bukaresztu (przeciwko sobie kluby FCSB i Dinamo), piłkarze jednej z drużyn postanowili wykonać szlachetny gest, który miał zwrócić uwagę na ważny problem. Sportowcy reprezentujący Dinamo wyszli z szatni w towarzystwie psów, które dotąd nie znalazły swoich właścicieli. W ten sposób piłkarze przypominają o potrzebie adoptowania zwierząt, które już wiele w życiu wycierpiały i teraz szukają swoich domów.
Początkowo zapowiadano, że zawodnicy obu zespołów wyjdą na mecz w asyście psów, jednakże gospodarze zrezygnowali z uczestnictwa w tej akcji. Podobno powodem jest fakt, że Dinamo nosi pseudonim „Czerwone Psy”, a FCSB nie chce być kojarzone z tym pseudonimem.
Zobacz również
źródło: @flisescu / Twitter
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Znamy wiele ciekawych kampanii wspierających schroniska. Jedną z nich była z pewnością ta związana z akcją, w której zbierano pieniądze na siano, aby ogrzać zwierzęta w schroniskach. W „Mafii dla Psa” wzięli udział aktorzy: Piotr Cyrwus, Michał Czernecki, Marcin Sztabiński, Bartłomiej Firlet, Bartłomiej Kotschedoff, Wojciech Sadzik oraz Piotr Pacak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Od teraz właściciele czworonogów mogą otworzyć jedną puszkę napoju dla siebie, a drugą – ze specjalnym bulionem – dla psa. Busch Dog Brew to specjalny napój dla psów podawany w oryginalnych puszkach imitujących opakowania piwa.