W życiu osób, które profesjonalnie uprawiają sport, dieta odgrywa niezwykle istotną rolę. Ambasadorami Maczfit są znani, polscy sportowcy. Marce zaufały między innymi Sylwia Gruchała, Agnieszka Kobus-Zawojska czy Dorota Banaszczyk. Tym razem firma połączyła siły z finalistką Wimbledonu, Agnieszką Radwańską. Mistrzyni rakiety powierzyła specjalistom z Maczfit dbanie o swoją codzienną dietę, pojawiła się także na planie sesji zdjęciowej, zorganizowanej przez lidera cateringu dietetycznego.
– Pudełka od Maczfit są idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy lubią różnorodność w diecie i chcą mieć możliwość wyboru dań. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i cieszę się, że moje posiłki są przygotowywane przez sztab profesjonalistów, którzy na temat zdrowego żywienia wiedzą wszystko. Warto zaznaczyć, że jedzenie jest naprawdę pyszne – jestem wielką fanką maczfitowych owsianek, które bardzo często wybieram na śniadanie. Z kolei wśród dań obiadowych moim numerem jeden są świetnie przyprawione ryby. Moje serce skradły również genialne sosy, które są absolutnie wyjątkowe i świetnie komponują się z posiłkami – przekonuje Agnieszka Radwańska.
Zobacz również
Na profilach Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku można zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę. W czasie sesji zdjęciowej Agnieszka Radwańska odpowiedziała także na serię pytań zadanych przez klientów Maczfit. Odpowiedzi zostały opublikowane w mediach społecznościowych Maczfit.
– Sport i zdrowe odżywianie od zawsze idą ze sobą w parze, a w DNA naszej marki jest wpisane promowanie zarówno zdrowych nawyków żywieniowych, jak i aktywności fizycznej. To, że wybierają nas najlepsi polscy sportowcy jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem najwyższej jakości dostarczanych przez nas posiłków, która od zawsze jest dla nas priorytetem – komentuje Maciej Lubiak, założyciel marki Maczfit.
Więcej o działaniach marki na stronie maczfit.pl oraz blogu Maczfit www.maczfit.pl/blog.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing