Gozdek jest wielokrotną laureatką i jurorką polskiej edycji Effie. Z początkiem października została strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG V MATT. Ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym doświadczenie w pracy i innowacjach dla największych marek. Wcześniej była m.in. strategy directorką w Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera.
Współtworzyła nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play czy kuchni Ikea METOD, za którą otrzymała złote Effie oraz w ostatnich latach – nagradzane Effie kampanie dla Skoda i Provident „Mam plan”. Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela. Jest wykładowczynią MBS by Effie i Szkoły Strategii Marki SAR.
Zobacz również
Effie to globalny konkurs i forum, którego celem jest inspirowanie i promowanie efektywności marketingowej. Nagrody są otwarte dla wszystkich agencji i marek, które chcą zostać docenione za swoje najbardziej efektywne działania marketingowe, które przyniosły wymierne rezultaty. Jurorzy przyglądają się szerokiemu zakresowi cech każdej kampanii i oceniają zgłoszenia na podstawie dowodów na to, że komunikacja handlowa była kluczem do sukcesu kampanii. Cechy te są podsumowane w czterech kategoriach: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wcielenie pomysłu w życie oraz Efektywność. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas internetowej gali Effie Europe Awards, która odbędzie się 1 grudnia.
Konkurs Effie Awards Europe organizowany jest przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA) we współpracy z Procter & Gamble, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, Adforum.com i Viva Xpress Logistics.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach