Pracownicy Lidl Polska otrzymają dodatkowe benefity za pracę w niedziele

Pracownicy Lidl Polska otrzymają dodatkowe benefity za pracę w niedziele
Lidl Polska, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, oferuje pracownikom swoich sklepów i magazynów dodatkowe benefity, które przysługują za pracę podejmowaną w niedziele.
O autorze
1 min czytania 2021-10-06

Jeszcze w październiku tego roku osoby zatrudnione przez sieć Lidl Polska mogą liczyć na dodatkowe benefity za pracę w niedziele. Pracownicy sklepów i magazynów otrzymają gratyfikację w postaci dodatku do wynagrodzenia. Łączny koszt dodatków do pensji ma wynosić 7 milionów złotych. Benefity zapowiedziane przez sieć będą przysługiwały wszystkim pracownikom Lidl Polska – niezależnie od stażu pracy, wymiaru etatu czy stanowiska.

Za pracę w niedzielę zatrudnieni otrzymają dodatkowo dzień wolny, z którego można skorzystać do 6 dni kalendarzowych poprzedzających lub następujących po przepracowanej niedzieli.

Sieć oferuje swoim pracownikom pakiet innych benefitów pozapłacowych – m.in. ubezpieczenia grupowe, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, wyprawki szkolne dla dzieci pracowników czy bezpłatny dostęp do platformy zapewniającej naukę języków obcych – także dla rodzin pracowników. Lidl zapewnia także Program Wsparcia Pracowników, który umożliwia skorzystanie z porad ekspertów – psychologa, prawnika czy doradcy finansowego.

Lidl Polska przewiduje, że dodatkowe świadczenia będą obowiązywały do końca lutego 2022 roku lub do momentu wejścia w życie nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS
Lidl Polska podejmuje działania, aby wspierać i wzmacniać pozycję kobiet na rynku pracy. Firma podpisała UN Women’s Empowerment Principles (WEPs). Wspierając równość płacową kobiet i mężczyzn, wprowadziła też nagrodę Lidl Fair Pay.

PS 2
Lidl Polska wdrożył strategię zrównoważonego rozwoju na lata 2020-2025, która wyznacza priorytety w działaniach CSR firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się