Vlogerzy gamingowi na YouTube – top 15

To nie stacje telewizyjne ani muzycy, nie celebryci czy widowiska sportowe są najsilniejszym magnesem w serwisie YouTube. Prawdziwą moc przyciągania setek tysięcy ludzi przed ekrany komputerów mają vlogerzy, którzy swoja aktywność koncentrują wokół gier.
O autorze
1 min czytania 2013-08-09

Według NapoleonCat.com możemy zauważyć, że wśród 15 najczęściej subskrybowanych kanałów w Polsce aż 8 jest związanych jest ze środowiskiem graczy.

Najpopularniejsi to: ROJOV13, Remigiusz Maciaszek, Lubię mówić i grać, skkf. Każdy z tych profili śledzi ponad pół miliona osób! Dla porównania takimi wynikami nie może pochwalić się żadna stacja TV, portal czy celebryta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Imponująco wyglądają także liczby ilustrujące zainteresowanie wszystkimi treściami publikowanymi przez graczy. Let’s Play… po Polsku i Remigiusz Maciaszek mają już po ponad 100 milionów wyświetleń swoich filmów. Dzięki temu znajdują się także w czołówce najczęściej oglądanych treści. Pierwsza trójka to: PROSTOtv (369 285 252 wyświetleń), tvn.pl­ (207 467 311), NawrotkaTv (160 875 928). Let’s Play jest 7. (110 343 688) a Remigiusz Maciaszek 8. (109 564 780)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jeśli więc zastanawiamy się nad przyszłością mediów i ich ewolucją, to na YouTube dokonała się już rewolucja: treści, których próżno szukać w dużych mediach biją rekordy popularności. Vlogerzy są ponadto niezwykle pracowici. Maciaszek czy ROJOV13 są autorami odpowiednio 1357 i 1924 materiałów. Dla porównania: największa polska stacja TV na YouTube (TVN) umieściła 1527 materiałów. Mają one wprawdzie znacznie więcej wyświetleń (ponad 200 mln), ale mniej osób zdecydowało się na subskrybcję kanału (167 tys.) – tłumaczy Oskar Berezowski, analityk NapoleonCat.com.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się