Zgodnie z porozumieniem, Kanał Sportowy będzie dysponował własną platformą do weryfikowania efektywności przekazu marketingowego i wyceni lokowanie produktów na podstawie stałego, niezależnego badania swoich formatów. Dodatkowo już niebawem widzowie Kanału Sportowego będą mogli ocenić programy tak, by można było je jeszcze lepiej dopasować do ich oczekiwań.
– Jesteśmy pionierami, to pierwsze tak szerokie badanie dla medium internetowego w Polsce. Już teraz, jeszcze przed uruchomieniem produktu dochodzą do nas zapytania o realizację podobnych rozwiązań, m.in. na rynku niemieckim – mówi Adam Pawlukiewicz, dyrektor wykonawczy w Pentagon Research.
Zobacz również
Na początku 2022 roku ruszy darmowa platforma streamingowa Kanału Sportowego, a niedługo później dostępna będzie jego aplikacja na urządzenia mobilne i smart TV.
– Będziemy produkować o wiele więcej programów niż do tej pory, otrzymujemy wiele propozycji współpracy, rośniemy w zasadzie z każdym kolejnym dniem. Współpraca z Pentagon Research będzie dla nas kluczowa w kontekście dalszej profesjonalizacji oferty Kanału Sportowego. Wyniki badań ekwiwalentu pozwolą nam m.in. przedstawić aktualnym i potencjalnym partnerom wymierne korzyści wynikające ze wspierania naszego projektu. Chcemy dbać o interes i dobrą ekspozycję naszych partnerów – mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Chcemy stworzyć system wyceny efektywności mediowej dla marek sponsorów, reklamodawców i partnerów technologicznych lokujących swoje produkty. Kanał Sportowy już teraz, często wyprzedza pod kątem zasięgowym telewizję konwencjonalną. Co warto zaznaczyć, nasze badania opierają się o mechanizmy tzw. sztucznej inteligencji (wykorzystania sieci neuronowych), dzięki czemu, w wielu aspektach jesteśmy innowatorem na europejskim rynku – dodaje Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research.
Słuchaj podcastu NowyMarketing