Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji Grupy LTTM, w tym sieci LifeTube i agencji TalentMedia, reprezentację grupy na wydarzeniach branżowych, media relations oraz budowanie ścieżek eksperckich pracowników grupy.
Anna Ryczkowska raportuje do Kamila Bolka, CMO LTTM, do niej natomiast raportuje Angelika Zaręba.
Zobacz również
LTTM stale się rozwija, startujemy z ogromną liczbą nowych inicjatyw. Naszym głównym celem jest aktualnie budowa wartościowych relacji ze wszystkimi influencerami, z którymi pracujemy, więc obok świetnych managerów, którzy zajmują się naszymi twórcami na co dzień, potrzebujemy też wsparcia specjalistów tak doświadczonych w obszarze szeroko pojętej komunikacji – mówi Kamil Bolek.
Do 2020 roku Anna Ryczkowska była rzeczniczką prasową międzynarodowej konferencji Wolves Summit. Realizowała również projekty dla SeeBloggers czy Sektor 3.0. Z mediami i komunikacją związana jest od dziesięciu lat – w tym czasie była m.in. PR Managerką w Endorfina Events oraz WebTalk Agency oraz redaktorką w Polskim Radiu RDC.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]