Premiera filmu „Matrix Zmartwychwstania” już w grudniu tego roku, dlatego widzimy coraz więcej materiałów promocyjnych, zapowiadających kolejną część kultowej serii. Oprócz oczywistych zwiastunów, plakatów i opublikowanych wywiadów z aktorami, producenci zdecydowali się na jeszcze jeden, znacznie bardziej spektakularny rodzaj reklamy. Twórcy filmu weszli we współpracę z firmą Epic i stworzyli razem grywalne demo, które ukazuje siłę silnia graficznego Unreal 5.
Demo nie jest ani pełnoprawną grą, ani do końca trailerem – to zupełnie wyjątkowa forma promocji produkcji filmowej, którą mogą przetestować wszyscy posiadacze nowych konsol. Przygotowany materiał to wygenerowany w czasie rzeczywistym fragment cyfrowego miasta i tym samym daje pokaz możliwości Unreal Engine 5 oraz ukazuje „zdumiewającą wizję przyszłości gier”.
Zobacz również
Projekt oferuje trzy sekcje: w pierwszej oglądamy wirtualne wersje aktorów, czyli Keanu Reevesa (Neo) oraz Carrie-Anne Moss (Trinity), w drugiej części dynamiczną akcję i gracz wciela się w postać IO (bazuje na technologii MetaHuman), a trzecia część to już otwarte miasto do eksploracji, włącznie z jazdą samochodem. W części, w której możemy faktycznie zagrać postacią, odtworzono sceny z pierwszego filmu serii, aby ukazać potencjał drzemiący w narzędziu od Epic. Do tego warto odnotować, że za fizykę odpowiada nowy silnik nazwany Chaos, (świetnie sprawdza się podczas strzelania do pojazdów i ma duży wpływ na wydajność tytułu), a za system wizualizacji geometrii narzędzie zwane Nanite.
– Jakość tych ulic jest na poziomie, jakiego wcześniej nie widzieliśmy, a PS5 i Xbox Series X renderują obraz niemal w jakości Blu-ray – czytamy zachęty na łamach portalu Digital Foundry.
Projekt jest dostępny za darmo na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koncern farmaceutyczny Pfizer prowadzi kampanię promującą szczepienia przeciwko COVID-19 w Brazylii. W ramach akcji gracze mogą poddać szczepieniu swoje postaci w grze GTA.
PS 2
Słowo „metaverse” już od jakiegoś czasu pojawia się w wielu różnych kontekstach jednak dopiero teraz, dzięki Zuckerbergowi, dotarło do tzw. mainstreamu. W sieci rośnie góra pytań i wątpliwości, a my postaramy się pokazać, jak to złożone zjawisko już teraz przenika do świata marketingu i reklamy.