TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Już w kwietniu odbędzie się 5. edycja konferencji VideoWars

O autorze
1 min czytania 2022-02-14

ScreenLovers wraca po pandemicznej przerwie z VideoWars by ScreenLovers, konferencją o wideo, telewizji i reklamie. 12 kwietnia w warszawskim klubie Palladium spotkają się eksperci współtworzący szeroko pojęty rynek multiscreen – m.in. z firm The Wit, YouTube, TikTok, LEGO, Mondelez, Polsat Media, GroupM, Wedel, Gemius, Nielsen czy OMDIA.

ScreenLovers już po raz piąty organizuje konferencję VideoWars by ScreenLovers, poświęconą wideo, telewizji i reklamie. Ideą imprezy jest naświetlenie najciekawych zjawisk i trendów ze świata multiscreen, a także dyskusja z branżowymi mitami dotyczącymi rynku wideo. 

Tegoroczna edycja przybliży słuchaczom m.in. najgorętsze formaty programowe ze świata, tendencje na rynku AVOD i SVOD, fenomen Connected TV, rolę branded content w strategiach top marketerów czy rolę linearnej telewizji w media planie. ScreenLovers zaprezentuje też premierowo wyniki badania rynku pracy w mediach i reklamie realizowanego we współpracy m.in. z SW Research. 

12 kwietnia na scenie VideoWars pojawią się m.in.: Virginia Mouseler (The Wit), Iwona Piwek i Michał Protasiuk (Google), Dorota Kotowska (Mondelez), Łukasz Pytewski i Agnieszka Parfienowicz (GroupM), Marcin Pery (Gemius), Agnieszka Gosiewska (Nielsen), Beata Kucejko (LEGO) czy Magdalena Kolenkiewicz (Starcom).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami VideoWars by ScreenLovers są w tym roku Polsat Media, GroupM, YouTube, Adform, Active Family, AMC i GoldenSubmarine. 

Impreza objęta jest akredytacją DIMAQ, uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat VideoWars znajduje się na stronie konferencji: videowars.screenlovers.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.