Dania jak z 5-gwiazdkowej restauracji w nowej kampanii Haier

Pod hasłem „Dania jak z 5-gwiazdkowej restauracji” ruszyła nowa kampania reklamowa marki Haier. Promuje ona linię urządzeń kuchennych, które dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii pozwalają każdemu poczuć się we własnym domu niczym prawdziwy szef kuchni.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Oś kampanii stanowi 30-sekundowy spot. Widzimy w nim jak tata z synem przygotowują kolację-niespodziankę. Na każdym etapie towarzyszą im inteligentne produkty marki Haier – okap zsynchronizowany z płytą indukcyjną VARYCOOK oraz piekarnik wyposażony w termosondę i katalog 350 przepisów.

W najnowszej kampanii chcemy przybliżyć konsumentom świat urządzeń kuchennych marki Haier. Cechuje je nie tylko elegancki design, dzięki czemu stanowią idealne uzupełnienie stylowej kuchni, ale również nowatorskie rozwiązania, które służą konsumentom i upraszczają ich życie – mówi Michał Cholewa, marketing manager, Haier Group.

Działania w ramach kampanii obejmują media tradycyjne i digitalowe. 30-sekundowy spot i jego skrócona wersja będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach z grup Polsat i TVN. Działania w telewizji wspiera komunikacja w internecie. Kreacje reklamowe będą wyświetlane m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTubie oraz w sieci Google Display Network. W ramach kampanii online zaplanowano również współpracę z blogerami.

Za ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Spot wyprodukował dom produkcyjny Artcor, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media, a działania w obszarze digital powierzono agencji FormUp.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj